Football manager
Bu mening birinchi maqolam agar qandaydi xatolar bo'lsa oldindan uzur.
Bu o'yinni fifla o'yinidan farqli tarafi o'yinni inson emas kompyuter(server) boshqaradi yani xisob insonning futbol o'ynash yoki footbo'lni boshqarish qobiliyatiga bog'liq bo'lmaydi.
Bu yerda inson faqat taktik sxemani tanlaydi, o'yinchilarni tnalagan taktik smasi bo'yicha joylashtiradi va xarbir o'yinda xarbir o'ynagan o'yinchining «опыт» ga «Талант» ga teng
son qo'shilib boradi.
Lekin bazida shunday xolatlar bo'ladiki kuchsiz jamoa bilan kuchli jamoalar o'rtasidagi o'yinda durrang qayd etiladi.
O'zim xam shunday xolatlarga tezt tez duch kelganman.
Keyin qiziqib ushbu saxifani xam o'qib chiqdim
Описание нового алгоритма и рассчет баланса команды
ammo 2 o'yinda (uyda va mexmonda) 2 ta klub durrang o'ynadi lekin ularnig kuchlarini o'zaro nisbati 2:1 bolsa xam xar ikkala o'yinda 0-0 hisabi qayd etildi.
Bunday o'yinlar juda ko'p masalan
Futbol Menejer 2014
O'yinning borish algoritimini tushunmadim agar qandaydir fikirlar bo'lda yozib yuvoringlar.
Oldindan raxmat!
Bu o'yinni fifla o'yinidan farqli tarafi o'yinni inson emas kompyuter(server) boshqaradi yani xisob insonning futbol o'ynash yoki footbo'lni boshqarish qobiliyatiga bog'liq bo'lmaydi.
Bu yerda inson faqat taktik sxemani tanlaydi, o'yinchilarni tnalagan taktik smasi bo'yicha joylashtiradi va xarbir o'yinda xarbir o'ynagan o'yinchining «опыт» ga «Талант» ga teng
son qo'shilib boradi.
Lekin bazida shunday xolatlar bo'ladiki kuchsiz jamoa bilan kuchli jamoalar o'rtasidagi o'yinda durrang qayd etiladi.
O'zim xam shunday xolatlarga tezt tez duch kelganman.
Keyin qiziqib ushbu saxifani xam o'qib chiqdim
Описание нового алгоритма и рассчет баланса команды
ammo 2 o'yinda (uyda va mexmonda) 2 ta klub durrang o'ynadi lekin ularnig kuchlarini o'zaro nisbati 2:1 bolsa xam xar ikkala o'yinda 0-0 hisabi qayd etildi.
Bunday o'yinlar juda ko'p masalan
Futbol Menejer 2014
O'yinning borish algoritimini tushunmadim agar qandaydir fikirlar bo'lda yozib yuvoringlar.
Oldindan raxmat!
Скорость
Выносливость
Дриблинг
Пас
Приём
Отбор
Игра головой
Сила удара
Точность удара
Вратарский навык
Bu parametrlar boshida 0 bo'ladi
«Вратарский навык» ni 0 dan 1 ga ko'tarish uchun 40 опыт kerak ya'ni arifmetik progressiya
a1 = 40
d = 40
qolgan parametrlarda
a1 = 20
d = 20